woensdag 16 maart 2016

en de winnaars zijn ...

Jullie zitten waarschijnlijk allemaal al vol spanning te wachten op de winnaars van mijn eerste give-away.  De nagels afgekloven tot op het bot, wallen onder de ogen van de slapeloze nachten, ...

Neen, zo erg zal het wel niet zijn zeker ;-) ?

Toch ga ik jullie voor alle veiligheid niet langer laten wachten.

Bij gebrek aan een onschuldige kinderhand in huis om de namen te trekken besloot ik om onschuldige kattenpootjes het werk te laten doen.  Uiteindelijk bleek dit niet mijn beste idee te zijn van vandaag, de betreffende kat was niet echt bereid om mee te werken ;-).    Na wat gegrom en geblaas besloot ik dan maar om het zelf te doen.

Dus ... lichten worden gedempt, tromgeroffel weerklinkt ... de winnaars zijn :

1 Anne-Marie Janssens
2 Angelika Gailliaert
3 Sarah (van wie ik helaas de familienaam niet ken - je favoriete smaakmaker is kala namak)
4 Debbie Andries
5 Bo Degand
6 Sandra Heyndrickx
7 Anita Willems
8 Kimmy Crombez
9 Chantal Hannes

Bezorgen jullie mij jullie adres via mail op stefan.peggy@telenet.be, zodat ik het nodige kan doen om jullie pakketjes te bezorgen ?

Veel plezier gewenst met jullie nieuwe smaakmakers !

En hopelijk zie / hoor ik jullie hier nog regelmatig eens terug ;-).

Groetjes,

Peggy


1 opmerking: